Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı Süreçleri

Altınbaş Üniversitesi Fen Bilimler Enstitüsü öğrencisi olmanız durumunda; üniversitemizin Bilgi Teknolojiler Daire Başkanlığı tarafından sizlere tanımlanmış olan e-posta (isim.soyisim@ogr.altinbas.edu.tr) adresinize, bilgisayar giriş bilgilerinize ve Moodle modülünü kullanabilmeniz için şifre belirleme ve/veya yenileme işlemlerinizi reset.altinbas.edu.tr adresimizden tamamlayabilirsiniz.

reset.altinbas.edu.tr  üzerinden TC Kimlik Numarınızı, kimliğinizde yazdığı haliyle baba adınızı ve doğum tarihinizi eksiksiz doldurarak GÖNDER butonunua basmanız gerekmektedir. Belirlediğiniz şifre size e-posta / Moodle / Bilgisayar /UZEM (Uzaktan Eğitim Merkezi) sistemine erişimler için tanımlanmıştır.

* Şifrenizi belirlerken kural ve kısıtlamaların dikkate alınması gerekir.
* Şifreniz 8 - 16 karakterden oluşmalıdır.
* Şifre büyük/küçük harf duyarlıdır.
* Şifre büyük ve küçük harfleri, rakamları ve şu karakterleri içerebilir:
 * ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + - = { } | [ ] : " ; ? , . /
* Şifre boşluk veya İngilizce olmayan karakterleri içermemelidir.

Reset sayfasında sorun yaşadığınız takdirde ise, http://servicedesk.kemerburgaz.edu.tr/IT/ adresinden Bilgi Teknolojileri Ofisine durumu anlatan bir ticket göndererek sorununuzu çözebilirsiniz.

Öğrenciliğiniz süresince notlarınızı, ders seçimlerinizi ve gerekli olan diğer öğrencilik detaylarınız ile ilgili bilgileri "Öğrenci Bilgi Sistemi"  sis.altinbas.edu.tr üzerinden takip edilmelidir.
İlk şifre oluşturmak için Öğrenci Bilgi Sistemi Giriş Kılavuzu'ndaki adımları takip edilmeli ve sistem girişini sağlanmalıdır. 
 

Hemen Başvur

Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni ve Çerez (Cookie) Kullanımı İlkeleri için Tıklayınız.